Czy Twoja marka chce znaleźć się w tym gronie i dotrzeć do moich widzów?

klienci

Jeśli trafiłeś na tę stronę, pewnie zastanawiasz się, w jaki sposób mogę pomóc Twojej marce w dotarciu do moich widzów. Na początek – kim są moi widzowie?

GRUPA DOCELOWA

demografia

Według danych YouTube Analytics, około 65% widzów mojego kanału stanowią młodzi mężczyźni w wieku 18-34 lat. Są oni nie tylko liczną, ale też zaangażowaną grupą, o czym możesz przekonać się poniżej.
140000

Widzów na YouTube

2000000

Wyświetleń miesięcznie

160000

Średnia wyświetleń 1 odcinka/miesiąc

99

% Ocenia treści pozytywnie

350

Średnia komentarzy na odcinek

65

% Widzów w wieku 18-34 lat

DLACZEGO WARTO?

Kanał Futbolove to pod każdym względem czołowy kanał w kategorii sportowych YouTuberów i Vlogów, według raportów YouTube Trends agencji Sotrender.

sotrender_06_2015

*dane za czerwiec 2015

MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY

To tylko proponowane formy współpracy, razem możemy wypracować coś zupełnie unikalnego.

Product placement/odcinek sponsorowany
Najbardziej uniwersalny format reklamy, który świetnie nadaje się również dla marek niepowiązanych bezpośrednio z piłką nożną. Szeroko rozumiane wkomponowanie Twojej marki w tematykę jednego z regularnych odcinków na moim kanale.

Wyjazd/event sponsorowany
Doskonały format reklamy dla energicznych marek chcących pokazać się obok wydarzeń live oraz dla organizatorów eventów. Relacjonuję wyjazd na żywo za pomocą wszystkich swoich mediów (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Periscope), a na koniec przygotowuję odcinek na kanał YouTube.

Konkurs sponsorowany
Najczęściej format towarzyszący szerszym działaniom w obrębie kanału, ale może występować również w wersji solo. Konkursy angażujące widzów, wyłącznie z atrakcyjnymi nagrodami.


CASE STUDY

Czas na przykłady – niech więc liczby przemówią same za siebie. Zobacz poniżej, w jaki sposób spełniałem wymagania moich klientów, jednocześnie zadowalając gusta odbiorców i realizując cele marki.



Wyjazd sponsorowany do Paryża na mecz Ligi Mistrzów
klient: Heineken
liczba wyświetleń: 120.000
liczba komentarzy: 560
reakcje pozytywne: 99.4%
kanały towarzyszące: Facebook, Twitter, Instagram
Oprócz filmu podsumowującego, w trakcie trwania wyjazdu akcja wspierana była na bieżąco na Facebooku, Twitterze i Instagramie, gdzie pojawiło się ponad 30 innych publikacji (dodatkowe setki polubień i komentarzy). Co ważne – widzowie w komentarzach sami dziękowali marce Heineken za umożliwienie mi stworzenia relacji z takiego wyjazdu.


Odcinek sponsorowany w ramach akcji #PoSwojemu
klient: ING Bank Śląski
liczba wyświetleń: 230.000
liczba przekierowań: 1.700
liczba komentarzy: 450
reakcje pozytywne: 99.5%
kanały towarzyszące: Facebook, Twitter, Instagram
W ramach akcji #PoSwojemu powstał odcinek sponsorowany powiązany z nią tematycznie. Na końcu odcinka pojawiła się informacja o akcji i zachęcenie do wzięcia udziału w konkursie (zobacz). Dzięki tematycznemu powiązaniu akcji z treścią materiału, odcinek znalazł się m.in. na stronie głównej JoeMonster.org.


zwycieskie_zdjecie
Konkurs na Instagramie „Wygraj piłkę Ligi Mistrzów”
klient: Heineken
liczba zgłoszeń do konkursu: 200
liczba polubień prac konkursowych: 3.700
obserwujący profile uczestników: 15.500
kanały towarzyszące: YouTube, Facebook
Uczestnicy musieli zamieścić w aplikacji Instagram zdjęcie, na którym pokazują w jaki sposób oglądają mecze Ligi Mistrzów jak mistrzowie, zgodnie z hasłem #ChampionTheMatch – „Oglądaj Ligę jak Mistrz”. Nagrodą była piłka marki adidas, którą przed meczem PSG – FC Barcelona rozgrzewali się piłkarze. Zapowiedź konkursu na YouTube obejrzało ponad 25.000 osób (zobacz).

KONTAKT

Jeśli chciałbyś ze mną współpracować, śmiało – napisz do mnie.

Dominik Szarek – Futbolove
dominik@futbolove.pl
+48 505 751 539


POBIERZ OFERTĘ REKLAMOWĄ (pdf)